thumb

چطور توجه دختران رو به سمت خود جذب کنیم؟ ارتباط با زنان

شما ساعت‌ها و روزهای زیادی رو توی اینترنت برای خوندن راهکار و تکنیک‌های مختلف ارتباط با زنان صرف می‌کنین، اما راه به جایی نمی‌برین و متأسفانه هنوز از نزدیک شدن به زنان می‌ترسین. مثل این می‌مونه که یه سایت دوست‌یابی، یه دوره آشنایی و دوستیابی به شما فروخته که فقط به درد خودش می‌خوره. ممکنه شما پول زیادی هم خرج کنین ولی باز هم بهتون قولی نمی‌ده بتونین با کسی مراوده داشته باشید.

بعد می‌شینی و سرت رو به دیوار می‌کوبی و با تعجب به خودت می‌گی:

خیلی از آدم‌ها دقیقاً تجربه‌ای مشابه تجربه خودم رو دارن. برای پیدا کردن یه راه‌حل وارد اینترنت می‌شن، بعد پولی که به‌سختی به‌دست آوردن رو بابت راهکارهایی می‌دن که هیچ نتیجه‌ای هم براشون نداره.

ناامید نشو

یک خبر خوب براتون داریم:

از شما می‌خوام فقط 5 دقیقه وقت بذارین و در پایان با اطمینان به سراغ رایانه شخصی‌تون برین و هر زن زیبایی رو که می‌خوایین، جذب کنین. مقدمه‌چینی بسه، بیایین با چیزی که نمی‌دونین شروع کنیم:

استانداردهای ارتباط با زنان همگی جعلیه!

تلویزیون، سینما و رسانه‌ها هر روز دارن به ما دروغ می‌گن:

  • زن‌ها عاشق مردهای ثروتمندن
  • زن‌ها عاشق مردهای قوی و خوش تیپن
  • زن‌ها عاشق مردهای قد‌بلند و جذابن
  • زن‌ها عاشق مردهای خوش هیکلن
  • زن‌ها عاشق مردهای پولدارن

خب، اگه از هر خانمی هم بپرسین همین‌ چیزها رو بهتون می‌گه. اون‌ها خواستار مردهایی هستن که این ویژگی‌ها رو داشته باشه، اما آیا چنین چیزی می‌تونه درست باشه؟

مسلماً نه. بیشتر زن‌ها ممکنه عاشق هر مرد عادی مثل من و شما بشن.

درواقع، زن‌هایی که ادعا می‌کنن عاشق مردهای ثروتمند هستن، دست آخر با یه مرد از طبقه متوسط ازدواج می‌کنن​​ که خیلی هم عجیب نیست. زن‌ها برای بالا بردن سطح استاندارد خودشون هرچیزی رو به شما می‌گن، اما زمانی که با یه مرد معمولی آشنا بشن، بیشتر دوستش دارن.

می‌پرسی چرا این‌طوریه؟ خب، دلیلش اینه که این آقای معمولی می‌دونه چطوری نیاز زن‎‌ها رو برآورده کنه و ارتباط با زنان رو به خوبی بلده.

چیزی که در حال حاضر باید بدونین، اینه که یاد بگیرین چطوری نیازهای طبیعی زن‌ها رو برآورده کنین. اون‌ها کنجکاو هستن بیشتر دربارۀ شما بدونن و به‌عبارتی این موضوع باعث جذابیت و فریبندگی شما می‌شه.

اگه می‌خوایین ترس به خودتون راه ندین، باید بدونین که زن‌ها استانداردهای جعلی دارن. مثل بعضی‌ها که اهدافی رو تعیین می‌کنن ولی هرگز به آن‌ها نمی‌رسن، بیشتر زن‌ها هم هیچ‌وقت به تمام این چیزهایی که می‌گن عمل نمی‌کنن. در ارتباط با زنان هیچ وقت نباید بترسی و جا بزنی.

جذب دختران

این راهکارها یادتون می‌ده به ترس از نزدیک شدن به زن‌ها غلبه کنین:

ارتباط چشمی

ارتباط چشمی برای ارتباط با زنان و دلربایی خیلی مهمه. درحقیقت با ارتباط چشمی متوجه میشین با چه دختری روبرو هستین. با استفاده از قدرت چشم، می‌تونین بفهمین که به دست آوردن این دختر خانوم سخته یا آسون. اشتباهاتی که مردها مرتکب می‌شن اینه که پیش از ارتباط چشمی، پیش‌قدم می‌شن. شما ابتدا باید با برقراری ارتباط چشمی توجه او را جلب کنین.

بذار بیشترتوضیح بدم:

وقتی خانمی رو می‌بینین که می خوایین با او در ارتباط باشین ابتدا ارتباط چشمی برقرار کنین. در حین برقراری ارتباط چشمی، می‌تونین لبخندی بزنین و سرتون رو از روی ادب خم کنین.

نشانه‌هایی که نشون می‌ده ایشون هم از شما خوشش اومده یا نه:

  • ممکنه به شما لبخند بزنه
  • ممکنه به شما چشمک بزنه
  • ممکنه با لبخند نگاهش رو پایین بندازه

اگر توی کافی‌شاپ نشستین از روی ادب لیوان‌تون رو به‌سمت او بلند کنین، مثل این‌که بخوایین یه نون تست تعارف کنین. اگر ایشون هم لیوان نوشیدنی‌ش رو بالا بیاره یعنی جذب شما شده. این نشونۀ اینه که باید بهش زنگ بزنین یا برین کنارش بشینین.

ارتباط چشمی برقرار کن

دو تکنیک اعتما‌د به‌نفس برای جذب زن‌ها و ارتباط با زنان!

اعتماد‌به‌نفس چیزیه که بیشتر آقایون با اون دست‌و‌پنجه نرم می‌کنن. ممکنه شنیده باشین که باید خودتون رو توی آینه برانداز کنین و یه چیزهایی از این قبیل به خودتون بگین: من عاشق خودم هستم، خودم رو دوست دارم. خب، این تأکیدات برای من نتیجه‌ای نداد، چیزی که برای من جواب داد 2 مورده که شما حتماً دوست دارید بدونید:

  • نوع لباس پوشیدن
  • زبان بدن

زبان بدن شما بیشتر از طرز لباس‌ پوشیدن‌تون اهمیت داره. زبان بدن شما می‌تونه اعتماد‌به‌نفس و طرز تفکر شما رو به خانم طرف مقابل‌تون منعکس کنه.

اگه اهل باشگاه و ورزش هستین، پس باید زبان بدن مناسبی رو برای ارتباط با زنان داشته باشین که نشون بده مردی با اعتمادبه‌نفس هستین. از نحوۀ نشستن، نحوۀ ایستادن و از طرز تکان دادن حرکات دست‌ها تا طرز قرار دادن پاهای‌تان به روی هم، همگی نشان‌گر شخصیت شماست.

مهم‌تر از همه، به نحوۀ دست دادن با او دقت کنین. باید نشون بدین مرد مقتدری هستین. شما به لباس گران‌قیمت احتیاج ندارین، بلکه باید پوشاکی درخور شخصیت‌تون انتخاب کنین. اما حواس‌تون باشه که باید استایل مناسبی داشته باشین که بازتاب شخصیت شما باشه. برای رعایت نحوۀ انتخاب لباس مناسب و تسلط بر زبان بدن وقت بذارین. این دو به شما کمک می‌کنن بر ترس از نزدیک شدن به زنان و استرس ارتباط با زنان غلبه کنین.

استایلت مهمه

در ارتباط با زنان استاد بذله‌گویی و خوش‌مشربی باشین!

خانم‌ها عاشق مرد‌های شوخ طبع هستن. خانم‌ها جذب مردانی می‌شن که بتونن اون‌ها رو به خنده بندازن، اما این بدان معنا نیست که باید یه کمدین یا دلقک باشین. مطالعات علمی نشون دادن که شوخ طبعی و خوش‌رویی در پیش‌برد یه رابطه خیلی تأثیرگذاره. ازت می‌خوام یه لطف بزرگ به خودت بکنی و اون هم تحقیق و یادگیری در مورد شوخ‌طبعی و لطیفه‌گوییه. اگر نمی‌تونین راهکارهای من رو انجام بدین، پس باید بگم خیلی تنبل هستی.

شوخ طبع ها جذاب ترن

همه می‌دونن که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شه. پس یاد بگیر بذله‌گویی و شوخ‌طبعی چیه؟ شوخ طبعی یعنی برای جلب توجه دیگران سر شوخی رو با خودتون باز کنین. شما می‌تونین از هیچی هم جوک بسازین و خانوم‌ها رو متوجه خودتون کنین. مثلاً یه خانم از شما سؤالی می‌پرسه: شما متأهل هستین؟

به جای اینکه فوراً جواب بله یا نه بدین یه داستان خنده‌دار بسازین:

"فعلا نه. تصمیم گرفتم مجرد بمونم تا زمانی که همسر مناسبی پیدا کنم. اگر اونی که باید باشه تا آخر عمر به پاش میمونم."

چطور بود؟ فوق‌العاده جالب و جذاب. اگه دخترها سؤال دیگه‌ای می‌پرسن، سعی کنین چیزای خنده‌دار بگین. شاید گاهی بتونین با خود طرف شوخی کنین البته با دید مثبت انجامش بدین که نشون‌دهندۀجذابیت و اغواگریه.

ترس‌تون رو کنار بگذارین

من نمی‌گم نزدیک شدن به یه خانم و ارتباط با زنان کار آسونیه. خود من زمانی خجالتی بودم و این رو می‌دونم. اگه می‌خوایین شانس بیشتری در انتخاب زن‌ها داشته باشین، باید از همۀ اون چیزهایی که گفتم پیروی کنین.

شش ماه یا دوازده ماهه دیگه، نه‌تنها بهترین دختر رؤیایی خودتون کنارتونه، بلکه جذاب‌ترین زنی رو دارین که آرزوی هر مردیه. حقیقت اینه که هیچ‌چیز برای یه مرد بهتر از این نیست که بتونه هر خانمی رو که می‌خواد به‌دستش بیاره. باید کاری کنین جذب‌تون بشه. وگرنه دلیلی نداره کسی از آدم بذله‌گویی مثل شما خوشش نیاد.

شجاع باش

کلام آخر این‌که در صورت غلبه بر ترس می‌تونین از مصاحبت زن دلخواه‌تون بهره‌مند بشین.

دیدگاه خود را ثبت نمایید.