thumb

7 قانون مهم جذب: رازهایی درباره قوانین قانون جذب

قوانین قانون جذب

قانون جذب فوق‌العاده است، با کارکردن روی اون می‌تونیم به هرچی که دلمون می‌خواد برسیم. با وجود محبوبیت قانون جذب نکته‌ای درباره اون وجود داره که اکثر افراد ازش اطلاعی ندارن و اون اینه که قانون جذب تنها نیست!

برای جذب هر چیزی می‌تونین از مدیتیشن قانون جذب استفاده کنین؛ مدیتیشن قانون جذب چیست؟ انواع مدیتیشن و انجام آن در 5 گام

قانون جذب از ۷ زیرشاخهٔ مختلف تشکیل شده که در کنار هم قوانین قانون جذب رو تشکیل میدن، این ۷ قانون مهم جذب به اثرات مختلف وضعیت روان ما می‌پردازن. هرچه بیشتر با این قوانین و نحوۀ تأثیرگذاری اون‌ها روی زندگی آشنا بشیم بهتر می‌تونیم ازشون برای جذب چیزهایی که می‌خوایم استفاده کنیم.

7 قانون مهم جذب:

  1. قانون تجلی

آشناترین قانون جذب، قانون تجلی هست؛ این قانون میگه اگه روی هدف زندگی‌مون تمرکز دائم داشته باشیم، صرف‌نظر از مثبت یا منفی بودنش، این هدف روزی در زندگی ما ظاهر میشه. کلاً تمام افکار و احساسات ما در دنیای اطرافمون منعکس میشن، در واقع ذهن ابزاری فوق‌العاده قدرتمند، برای رسیدن به خواسته‌های مختلفمون می‌سازه. هر چه بتونیم مثبت‌اندیشی بیشتری رو به ذهنمون القا کنیم، قانون جذب رو بیشتر وارد زندگی‌ کردیم.

مهم‌ترین اصل در این قانون اینه که باید مراقب منفی‌‌بافی باشیم که به ذهنمون راه پیدا نکنه. طبق قانون جذب، این عنصر منفی‌نگری نتایج منفی رو جذب می‌کنه که قطعاً ناخوشایندن. پس مثبت‌اندیش باشین و ذهنتون رو با افکار مثبت پُر کنین تا خواسته‌ها و آرزوها‌‌تون به واقعیت تبدیل بشن.

  1. قانون مغناطیس

یکی دیگه از زیرشاخه‌های بسیار مهم قانون جذب، قانون مغناطیس هست؛ درواقع با استفاده از این قانون و با درنظرگرفتن اینکه در طول زندگی‌مون چه اتفاقات و حوادثی رخ‌دادن، می‌تونیم به اتفاقاتی که امکان داره در آینده رخ بدن پی ببریم. در اصل این قانون روی این تأکید داره که هر اتفاقی در زندگی ما رخ‌داده از جمله افرادی که در زندگی‌مون حضور دارن، دارایی‌هایی که داریم و شرایط کلی زندگی نتیجۀ مستقیم انواع ارتعاش ذهنی و انرژی ما هستن.

می‌دونستی انرژی و ارتعاشاتی که به دنیای اطراف‌مون می‌دیم می‌تونه کل زندگی ما رو تحت تاثیر قرار بده؛ قانون ارتعاش چیست؟ مؤثرترین راهنمای قانون ارتعاش

به طور خلاصه باید بگم هر چی که هستیم و هر ویژگی‌ای که داریم، نتیجۀ جذب اون توسط ذهن ماست که مثل آهن‌ربا عمل می‌کنه. این فرایند در تئوری و اظهارنظر ساده است، اما عملی کردن اون چندان آسان نیست. با اعتقاد راسخ و اشتیاق زیاد، می‌تونیم نحوۀ عملکرد ذهنمون رو تغییر بدیم تا به خواسته‌هامون برسیم.

قانون‌ مغناطیس

  1. قانون تمایل ناب یا آرزوهای بی‌تردید

این قانون توضیح میده که چرا بعضی از خواسته‌های ما برآورده نمیشن. میل به جسارت و ثابت‌قدم بودن شرط اساسی یه تجلی موفقه. پس اگه نتونیم چیزی رو که دوست داریم به اندازۀ کافی در ذهنمون بزرگ کنیم و نتونیم در برابر سختی‌های فرآیند تجلی مقاومت کنیم به خواستۀ قلبی‌مون نمی‌رسیم. داشتن خلوص نیت و نداشتن ترس، نگرانی، تردید و ناامیدی، کلید رسیدن به آرزوهای بزرگ و بی‌دریغه.

ما در مراحل مختلف زندگی آرزوی چیزهای زیادی رو داریم که شاید خیلی هم مهم نباشن؛ اما وقتی دقیق بهشون فکر می‌کنیم، متوجه می‌شیم که قدرت از یه تمایل یا آرزوی قوی سرچشمه می‌گیره. قانون آرزوی بی‌تردید به این معنیه که شما تحت‌تأثیر یه قصد و اراده کامل هستین، پس بدون شک و باایمان کامل واقعاً به اون چیزی که می‌خواین می‌رسین.

  1. قانون تعادل ظریف

عملکرد کل کیهان بر اساس تعادل خوبِ عناصر مختلف اونه. ایجاد تعادل یکی از موضوعات کلیدی و مهم قانون جذب هست؛ همین امر در مورد اصول جذب هم صدق می‌کنه. وقتی تعادلمون رو به دست آوردیم، مطمئناً انرژی با ارتعاشات فرکانس بالای موردنیاز، برای عمل‌کردن قانون جذب منتشر می‌کنیم و در یه حالت روحی شاد و آرام قرار می‌گیریم. فقط در این مرحله می‌تونیم انرژی‌مون رو با خواسته‌هامون مطابقت بدیم و اون‌ها رو در زندگی‌ آشکار کنیم.

قانون تعادل ظریف

قدردانی عنصر ضروری برای رسیدن به این تعادل هست. پس قدردان و سپاسگزار کارهایی باشین که قبلاً انجام دادین. وقتی حس وسواس و ناامیدی وارد ذهنمون میشه این تعادل رو از بین می‌بره، سطح انرژی رو پایین میاره و ما رو از خواسته‌هامون دور می‌کنه. برای داشتن یه زندگی پر از فراوانی، باید ذهنیتتون رو نسبت به زندگی تغییر بدین.

  1. قانون هماهنگی یا هم‌زمانی

هارمونی موضوع اصلی این جهانه، پس بخش مهمی از قانون جذب حساب میشه. همه چیز در جهان از طریق منابع انرژی به هم مرتبطن. ما باید خودمون رو باانرژی در گردش در جهان هماهنگ کنیم تا حداکثر سود رو به دست بیاریم.

استفاده از انرژی جهانی به همۀ چیزهای مثبتی که کیهان ارائه میده دسترسی مستقیم ایجاد می‌کنه یعنی قانون هارمونی یا هماهنگی در اینجا قرار داده شده تا به ما اجازۀ آزادکردن و استفاده از این قدرت بسیار عمیق رو بده؛ ولی برای استفاده از اون باید با انرژی‌های محیط پیرامون یا دنیای اطرافمون هماهنگ باشیم. این به ما قدرت آفرینش، فراوانی بیشتر و فرصتی برای تحقق رؤیاهامون میده.

پس فراموش نکنین که هماهنگ کردن خودتون با جهان باعث بروز بیشترین و بزرگ‌ترین نیروی تجلی میشه.

  1. قانون اقدام درست

اعمال و گفتار ما روی دنیای اطراف تأثیر پروانه‌ای دارن و در پایان به خودمون برمی‌گردن. این به اون معناست که نحوۀ رفتار و عملکرد ما با دیگران مستقیماً روی زندگی خودمون تأثیر می‌ذاره. با انتخاب راه درست، کمک به نیازمندان یا خوب بودن، می‌تونین اتفاقات مثبت و چیزهای خوب بیشتری رو وارد زندگی‌مون کنیم. درست مثل آهن‌ربا، صداقت و شرافتی که از طرف شما به دنیای اطرافتون منتقل میشه به طور مشابه همین ویژگی‌های پسندیده رو بهتون برمی‌گردونه.

رفتار و اعمال شما حتی در سخت‌ترین شرایط هم تحت کنترلتونن. انتخاب آگاهانه برای فردی خوب، باوقار و شرافتمند بودن، در مواقع خشم و عصبانیت، سطح انرژی شما رو در کمترین زمان بالا می‌بره.

  1. قانون گسترش نفوذ یا تأثیر جهانی

ما بخش جدایی‌ناپذیر از جهان هستیم. این یعنی که هرکدام از اعمال و کلمات ما روی دنیای اطرافمون تأثیر می‌ذارن. ارتعاشات انرژی فردی جزئی از ارتعاشات جهان میشه، ازاین‌رو می‌تونین روی هر چیزی تأثیرگذار باشین. این قانون میگه که باید از پیامدهای افکار، احساسات و همچنین اعمال و گفتارتون آگاه باشین.

از اونجایی که همه چیز در این جهان به هم مرتبطه، فامیل، دوستان و حتی افراد کاملاً غریبه از انرژی ساطع‌شدهٔ شما تحت‌تأثیر قرار می‌گیرن. پس لازمه که هر ما از تأثیرات و پیامدهای اعمال، افکار و گفتارمون آگاه باشیم و ندونسته عمل نکنیم.

جذب زیبایی با قانون جذب؛ 10 گام جذب زیبایی، زیباتر شدن با قانون جذب ممکنه؟

جمع‌بندی:

قانون جذب یکی از ۱۲ قانون کیهان است که به ما میگه: باورها، افکار و احساساتمون تأثیر زیادی روی اونچه به زندگی جذب می‌کنیم داره. عکس این موضوع هم صادقه یعنی شما می‌تونین با پرورش افکار منفی در ذهنتون زندگی رو برای خودتون سخت کنین.

شاید براتون جالب باشه؛ قانون کارما چیست؛ معنی کارما و 5 قانون کارما که باید بدونید

قانون جذب یه هدیۀ شگفت‌انگیزه که با استفاده ازش می‌تونیم به آرزوها و نیازها‌مون در زندگی دست پیدا کنیم. این یه موهبت ذاتیه که به همه ما داده شده؛ چه از وجود اون آگاه باشیم، چه نباشیم.

شناخت قوانین قانون جذب یا همان ۷ قانون مهم جذب بهمون کمک می‌کنن که استفاده‌ای که از قانون جذب می‌کنیم هدفمندانه‌تر و مؤثرتر باشه.

کلیت قوانین جذب

خیلی از افراد در تمرکز روی خودشون مشکل دارن. مادی‌گرایی، تبلیغات و مشغله‌های ذهنی ما رو احاطه کردن و باعث شدن از واقعیتی که درونمونه دور بمونیم. این یه احساس رایجه که وجود مشکلی رو توی زندگی حس کنین اما ندونین اون مشکل چیه.

روال صبحگاهی قانون جذب بهتون کمک می‌کنه روزتون رو با نگرش مثبت و داشتن اعتمادبه‌نفس شروع کنین. این کار بر اساس اصل «همسان، همسان رو جذب می‌کنه» هست، بنابراین با برنامه‌ریزی درست روزِ‌تون، شرایط عالی برای موفقیتتون رو فراهم کنین. قانون جذب، پله‌هاییه که به تجلی شما کمک می‌کنه تا به موفقیت برسین. آگاهی از قوانین قانون جذب به انتخاب‌های آگاهانه در زندگی کمک می‌کنه.

دیدگاه خود را ثبت نمایید.