thumb

قانون ارتعاش چیست؟ مؤثرترین راهنمای قانون ارتعاش

قانون ارتعاش چیست؟

شاید قانون ارتعاش به‌اندازۀ قانون جذب معروف نباشه، بااین‌حال، قانون ارتعاش پایه و اساس نحوۀ عملکرد قانون جذبه. برای درک بهتر قانون ارتعاش، باید بدونیم که همه چیز این جهان از انرژی ساخته شده. درخت، هوایی که تنفس می‌کنین، ماشین، میز، گوشی هوشمند، حیواناتی مثل سگ، گربه، سنجاب و حتی بدن شما همگی از انرژی ساخته شده‌اند.

قوانین جهان هستی انواع مختلفی دارند که با رعایت هرکدام می‌توانید زندگی و مسیر خود را تغییر دهید؛ آشنایی با قوانین کیهانی

طبق فیزیک کوانتومی همه چیز این جهان انرژیه. میکروسکوپ‌های غول‌پیکر نشون می‌دن که بدن شما از سلول تشکیل شده و وقتی بیشتر زوم بشه، می‌بینیم که سلول‌های شما از بافت، مولکول و اتم ساخته شدن و آنچه اتم‌ها و مولکول‌ها را ایجاد کرد‌‌ن چیزی نیست جز انرژی که در فرکانس خاصی ارتعاش می‌کنن. بله، همه چیز در این جهان از انرژی ساخته شده.

قانون ارتعاش

همه چیز انرژیه

علم می‌گه: "انرژی دائماً با سرعت خاصی در حال ارتعاش و فعالیته" و این همون چیزیه که قانون ارتعاش هم بیان می‌کنه. هر چیزی که در اطراف‌تون می بینین با فرکانس متفاوتی در حال ارتعاشه. حقیقت اینه که ما هم جزو چیزهای اطرافمون هستیم، پس در پایین‌ترین و عمیق‌ترین سطح به هم متصلیم. جان ساموئل هاگلین، اسمش رو گذاشته "میدان یکپارچه".

برای مثال، ممکنه یک میز، جامد و ثابت به نظر برسه. اما درون آن میلیون‌ها ذرات زیراتمی در حال حرکت و ارتعاش هستن. این ذرات از انرژی ساخته شد‌ن که با سرعت بسیار بالایی در حال ارتعاشن و اتم‌ها رو تشکیل می‌دن. اتم‌ها هم مولکول‌ها رو و میلیون‌ها مولکول جامد چیزی تشکیل می‌دن که ما به اسم میز می‌شناسیمش.

اگرچه ما نمی‌تونیم قانون ارتعاش و قانون جاذبه رو ببینیم، اما وجود دارن. قبل از اختراع میکروسکوپ هم کسی باورش نمی‌شد که روی پوست ما باکتری وجود داشته باشه. امروزه علم ثابت کرده که همه چیز از اتم و مولکول ساخته شده و آنچه این اتم‌ها رو ساخته انرژیه. همۀ ما تابع قانون ارتعاش هستیم.

افکار و احساسات شما انرژی‌های در حال ارتعاش هستن.

قانون ارتعاش میگه که افکار و احساسات ما انرژی‌های هستن در حال ارتعاش. وقتی به موضوع خاصی فکر می‌کنیم، سلول‌ها یا نورون‌های مغزمون با فرکانس خاصی مرتعش میشن و این انرژی رو به جاهای مختلفی می‌فرستن، از اونجایی که هرفکر و انرژی‌ای که به جهان می‌فرستیم در نهایت به خودمون برمی‌گرده میشه از قانون ارتعاش برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهامون استفاده کنیم.

همه چیز انرژیه

عملکرد قانون ارتعاش چگونه است؟

قانون ارتعاش می‌گه همه چیز انرژیه و انرژی در فرکانس خاصی در حال ارتعاشه. هیچ چیز در آرامش نیست و یعنی نتایجی که در زندگی به دست میارین، روشی که زندگی می کنین، یا در هر چیزی که شکست می‌خورین و بهش نمی‌رسین ناشی از ارتعاش شماست.

بیشتر مردم هیچ نظری برای شکوفایی و رسیدن به اهداف و رؤیاهاشون ندارن چون نمی‌دونن قانون ارتعاش چطوری کار می‌کنه، نمی‌دونن قانون جذب بر اساس قانون ارتعاشه، بنابراین اگه چگونگی کار قانون ارتعاش رو ندونین، هرگز نمی‌تونین قانون جذب رو به وجود بیارین و این باعث می‌شه افراد نتونن خواسته‌شون رو ابراز کنن پس به این نتیجه می‌رسن که قانون جذب واقعیت نداره.

بیشتر بخوانید: قانون ارتعاش چگونه برای جذب خواسته‌ها عمل می‌کند؟

همه چیز در کل جهان دارای فرکانس خاصیه و با مجموعه ارتعاشات منحصر‌به‌فردش در نوسانه، برای همین این عبارت در بین مردم رواج پیدا کرده: هر چیزی مشابه خودش رو پیدا می‌کنه و به‌عبارتی کند هم جنس با هم جنس پرواز.

عملکرد قانون ارتعاش

چگونگی تأثیر قانون ارتعاش بر کیفیت زندگی

هرچقدر شما احساسات شاد و مفرح رو انتخاب کنین، احساسات شاد بیشتری به زندگی شما کشیده می‌شه زیرا ارتعاش انرژی که ارائه می‌دین با احساسات شاد هماهنگه. از طرفی، اگه ناراحت باشین و احساس حقارت کنین، به همون اندازه در زندگی‌تون ارتعاش ایجاد می‌شه. ذهن شما قدرتمندترین ابزار این جهانه چون می‌تونین انرژی ارتعاش را از طریق افکار و احساسات خود تغییر بدین. در این شرایط ارتعاش انرژی با افکار و احساسات‌تون هماهنگه.

بیشتر بخوانید: شناخت عمیق شادکامی و رازهای شادتر بودن

همۀ مسائل از فکرتون ناشی می‌شه مثل ضمیر خودآگاه که به طور معمول با فرکانس خاصی بر روی افکار متمرکز می‌شه، این افکار خیلی محکم در ضمیر ناخودآگاه شما جای می‌گیرن و به ارتعاش غالب شما تبدیل می‌شن سپس با سایر ارتعاشات مشابه تشدید و اون‌ها رو به زندگی‌تون می‌کشونن. شما آنچه‌ که با ارتعاش انرژی‌تون انطباق داره رو جذب می‌کنین.

زندگی شما متأثر از هماهنگی با ارتعاش انرژی‌تونه

شاید بهترین راه علمی برای توضیح نحوه عملکرد قانون ارتعاش، استفاده از یک چنگال تنظیم باشه که می‌تونه به‌عنوان یه تصویر مفید از نحوه تولید صدا توسط یه جسم ارتعاشی عمل کنه. وقتی دو چنگال تنظیم با فرکانس یکسان به دست می‌آرین و یکی رو با چکش لاستیکی می‌زنین، می لرزه و امواج صوتی رو به اطراف خودش منتقل می کنه و باعث می‌شه چنگال تنظیم دوم به ارتعاش بیفته و همان امواج صوتی رو تولید کنه. این پدیده رو به‌عنوان رزونانس می‌شناسن.

وقتی فکر خاصی در ذهن دارین یا احساس خاصی می‌کنین، انرژی رو از طریق ارتعاش به محیط اطراف‌تون منتقل می‌کنین و همین‌طور چیزها، افراد و تجربیاتی که در همان فرکانس در حال ارتعاش هستن همگی به سمت شما جذب می‌شن (رزونانس). فیزیک‌دان مشهور جهان، آلبرت انیشتین "کنش شبح‌وار از راه دور" رو مطرح کرد. او گفت: "یک شی رو می‌توان حرکت و تغییر داد، یا به شکل دیگری تحت‌تاثیر گذاشت بدون اینکه جسم دیگری اون رو به‌طور فیزکی دست‌کاری کنه."

بنابراین، هر ارتعاش انرژی رو که به جهان هستی بفرستین، به زندگی خود جذب می‌کنین. افراد زندگی فعلی خود را از همین ارتعاش یا به عبارتی افکار، عواطف، احساسات، اعمال و اهداف دارن.

تاثیر قانون ارتعاش بر زندگی

وقتی ارتعاش رو تغییر بدین، زندگی‌تون تغییر می‌کنه

شاید شما تمام وقت‌تون رو صرف تلاش بی‌حدواندازه برای رسیدن به اهداف‌تون کنین، اما اگه ارتعاش زندگی رو تغییر ندین، هرگز به رؤیاهای خود نمی‌رسین و اهداف‌تون شکوفا نمی‌شن. به همین دلیله که ما اغلب این وضع رو تجربه می‌کنیم که: "زندگی بر وفق مرادمون پیش نمی‌ره"

وقتی ارتعاش انرژی شما با آنچه در زندگی‌تون می‌خوایین مطابقت نداشته باشه، انگار صرف‌نظر از کاری که انجام می‌دین، همه چیز برخلاف خواسته‌هاتون پیش می‌ره. سخت‌تر کار کنین، راهکارهای جدید پیدا کنین، استراتژی بهتری بیاموزین، افراد بااستعداد بیشتری رو به استخدام شرکت‌تون در بیارین، شرکای تجاری بهتری پیدا کنین، و غیره، بدونین اگه ارتعاش شما تغییر نکنه، در نهایت یه رنج و ناراحتی مثل یه شکست تجاری رو تجربه می‌کنین.

بیشتر بخوانید: نحوه مواجه با شکست‌ها و عدم ‌موفقیت‌های کوتاه‌مدت

برای همین یه کارآفرین توی کسب‌وکارش شکست می‌خوره و وقتی کسب‌وکار دیگه‌ای راه می‌ندازه بازم همون شکست رو تجربه می‌کنه و وقتی در نهایت متوجه اشکال کار می‌شه ارتعاش خودش رو در هماهنگی با اهدافش تغییر می‌ده و سرانجام به نتایج درخشانی می‌رسه. اگه شما نیز چنین اتفاقی براتون افتاد باید ارتعاش‌تون رو تغییر بدین، ارتعاشی (افکار و احساسات) ایجاد کنین که با خواسته‌هاتون هماهنگ باشه.

بیشتر بخوانید: ۶ دلیل مهم برای اینکه همین امروز سرمایه گذاری کردن رو شروع کنیم

وقتی ارتعاش شما با نظمی که در کیهان وجود داره هماهنگ باشه، همه چیز به طور خودکار و بدون تلاش زیاد به سراغ‌تون میاد و می‌تونین هر کسب‌و‌کاری رو به یه سرمایه‌گذاری موفق تبدیل کنین و به تمام اهداف‌تون برسین.

 

دیدگاه خود را ثبت نمایید.