thumb

علم ثابت کرده دخترها جذب پسرهای شر و شیطون می‌شن، اما چرا؟

واقعاً چرا دخترهای خوب و موجه جذب پسرهای شر می‌شن.

این سؤالیه که بیشتر آدم‌های خوب می‌میرن برای دونستن جوابش. ممکنه از نظر قوانین جذب منصفانه به نظر نرسه که قطب‌های مخالف همدیگر رو جذب می‌کنن، اما یه دلیل علمی پشت این قضیه است که به‌زودی متوجه می‌شین. به عبارت دیگه این پسرهای شر چی دارن که بیشتر زنها مشتاق‌شون هستن.

توضیح علمی جذب شدن دخترها به پسرهای بد از این قراره:

  1. داشتن عزت نفس بالا

پسرهای شر و سرتق بیش از حد اعتمادبه‌نفس دارن. اون‌ها باانرژی و اشتیاق زیادی حرف می‌زنن و خانم‌ها این ویژگی رو خیلی دوست دارن. وقتی توی جمعی یا با دوست‌هاشون حرف می‌زنن کل فضا رو تسخیر می‌کنن. به‌خاطر انرژی و اعتماد‌به‌نفس بالا همه دوست‌شون دارن. خانم‌ها عاشق این دسته از آقایون هستن و می‌دونن اگه باهاشون دوست بشن، بقیه دوست‌ها و هم سن و سال‌هاشون هم بهشون احترام می‌ذارن، چون با شخص قدرتمندی معاشرت می‌کنن. وقتی با پسر شر و شیطونی قدم می‌زنن، عزت نفس پیدا می‌کنن.

  1. این‌جور پسرهای سرتق سرگرم‌کننده‌تر و بامزه‌ترن.

جدای از شخصیت جسورشون، همۀ ما قبول داریم که معاشرت با پسرهای شر و شیطون خیلی سرگرم کننده‌ست. بنا بر مطالعات کلینیک بیمارستان بارسلونا در سال 2016، بیشتر دخترها پسرهای شر و شیطون رو ترجیح می‌دن چون فریبنده‌تر و جذاب‌ترن. پسرهای سرتق و شیطون به فعالیت‌های سرگرم‌کننده مثل تعریف جوک‌های بامزه و ماجراجویی‌های جسورانه‌ مثل بانجی جامپینگ معروفن و این موجب می‌شه معاشرت با اون‌ها سرگرم‌کننده باشه.

  1. ترشح هورمونی

آیا می‌دونستین دلیل خاطرخواهی ترشح هورمون‌هاست؟ من (نویسنده مقاله) اصلاً باورم نمی‌شد تا اینکه در مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی در سال 2012 مقاله‌ای دراین‌رابطه خوندم. این مجله گفته بود پسرهای شر و شیطون هم دوست و همراهه خوبین و هم در آینده پدرهای خوبی برای بچه‌ها می‌شن.

بیشتر بخوانید : 5 نکته‌ که والدین موقع ناراحتی و دلخوری از دست بچه‌هاشون باید یادشون باشه!

  1. پسرهای شر و شیطون بسیار خودشیفته هستن.

تا حالا از خودتون پرسیدین که چرا پسرهای شر در ارتباط با زنان بیشتر از هرکسی می‌تونن رابطه عاشقانه داشته باشن. متأسفانه مجله "روان‌شناسی امروز" اظهار داشت که پسرهای شر دارای یک سه گانه تاریک یا همون صفات تیره یعنی خودشیفتگی، روان‌پریشی و ماکیاولیسم هستن.

بیشتر بخوانید: چطور توجه دختران رو به سمت خود جذب کنیم؟

مهم‌تر از همه، خانم‌ها ویژگی‌های شخصیتی این صفات تیره را دوست دارن چون معتقدن این افراد نسبت به دیگران اعتمادبه‌نفس بیشتری دارن. حتی مطالعات نشون می‌ده که پسرهای شر به دلیل سیگارکشیدن و نوشیدن زیاد، به چشم خانم‌ها جذاب‌ترن. "روان‌شناسی امروز" در ادامه این مطلب می‌گه: «نشانۀ بارز خودشیفتگی، تسلط، احساس استحقاق و توهم خودبزرگ‌بینی است." بعلاوه، این ویژگی‌ها در آقایون بیشتر دیده می‌شه.

  1. پسرهای شر می‌دونن چجوری وارد رابطه بشن!

واقعیت اینه که بیشتر پسرهای شر به رابطه‌شون متعهد نمی‌شن و همین دلیل جذب دخترها به سمت اون‌هاست. این بدان معنا نیست که همه مردهای خوب و موجه به دنبال یه رابطه طولانی‌مدت هستن که منجر به ازدواج بشه. خیلی از خانم‌ها هم مثل پسرهای شر و شیطون، آمادگی داشتن یه رابطه طولانی‌مدت رو ندارن به‌خصوص خانم‌های دانشگاهی و تحصیل‌کرده، شاید یه قرار ملاقات و یه رابطۀ کوتاه مدت براشون کافی باشه. مجله "روان‌شناسی امروز" می‌گه: "در خصوص داشتن رابطۀ کوتاه‌مدت، دخترها به سمت پسرهای شری جذب می‌شن که لجبازی، اعتمادبه‌نفس و تمایلات ریسک‌پذیری بیشتری نشون می‌دن."

بیشتر بخوانید: 5 اشتباهی که منجر به طرد شدن شما از طرف مقابل میشه!

  1. برای حمایت و پشتیبانی

در مذاهب، خانم‌ها به‌عنوان موجود ضعیف‌تر شناخته می‌شن. بنابراین در سراسر جهان بیشتر در معرض خشونت و آزار قرار می‌گیرن. یک زن برای رفاه خودش هم که باشه مردی رو می‌خواد که آن‌قدر قوی باشه که بتونه ازش محافظت کنه.

خانم‌ها قبل از هر چیز در مرد دلخواه‌شون به دنبال امنیت هستن. اگه مردی بتونه آینده بهتری رو تضمین کنه، پس برگ برنده دست اونه. بنا به گفتۀ مرکز پژوهش دکتری تخصصی هانار: "به نظر می‌رسه از نظر فیزیکی همسران قدرتمند و برتر با خودارزیابی سلامت زنان مرتبط هستن."

جای تعجب نیست که بیشتر پسرهای شر و شیطون اندام‌ ورزشکارانه دارن. به عبارت دیگر، جذابیت یه پسر شر در توانایی‌های روانی‌شون نهفته که اون‌ها رو از سایر مردها برتر می‌کنه. زنان این ویژگی رو دوست دارن چون امنیت و حفاظت‌شون تضمین می‌شه.

  1. تعداد پسرهای شر زیاده.

پسرهای شر مثل کوله‌پشتی‌های جدیدی هستن که همه می‌خوان داشته باشن. ما در یک فرهنگ سمی مردونه زندگی می‌کنیم که خودشیفتگی در مردان تقریباً در هر فرهنگی رواج داره یعنی تعداد پسرهای شر و شیطون در دنیا بیشتر از پسرهای خوب و موجه هست، به‌‌هرحال، خانم‌ها هم احتمالاً عاشق یکی از همین آقایون می‌شن.

ما دلیل علمی این امر رو توضیح دادیم که چرا دخترها جذب پسرهای شر و سرتق می‌شن. علم درست می‌گه، اما طولی نمی‌کشه که این دسته از پسرها  زن‌ها رو از خودشون ناامید می‌کنن و قلب‌شون رو می‌شکنن. وقتی زنی به دنبال رابطه طولانی‌مدت باشه، به‌ندرت تصمیم می‌گیره با پسر شر و شیطون قرار بذاره. در یک مقطع زمانی خانم‌ها عاقلانه عمل می‌کنن.

اصلا ناامیدی چیه؟

ناشناس

1402/08/30

ولی من همیشه فک می کردم معکوسه اگه پسرهای شر از دختر های آروم خوششون نیاد اونا هم مسلما از شرارت اونا خوششون نمیاد والله شکل زلزله می مونن خرابکار احمق

دیدگاه خود را ثبت نمایید.