thumb

5 اشتباهی که منجر به طرد شدن شما از طرف مقابل میشه!

اگه مرتکب این اشتباهات بشی هر زنی مثل یه مار زنگی تورو از زندگیش پرت می‌کنه بیرون. گاهی می‌شینی و اشک می‌ریزی و با خودت فکر می‌کنی مگه با زن‌ها چه کردی که هیچ کدوم دلشون نمی‌خواد باهات دوست باشن. اما بدترینش اینه که می‌بینی طرف از تو زشت‌تر و مفلس‌تره اما با هر زنی اراده می‌کنه دوست می‌شه. گیج می‌شی که مگه اون‌ها توی این آدم چی می‌بینن که جذبش می‌شن.

اون مرد به خانم‌ها چی می‌گه که شما نمی‌گین؟ شما که خیلی خوش‌تیپ‌تر، ثروتمندتر و باشخصیت‌تر هستین، پس اینا دنبال چی هستن؟ هی، ناامید نشو، من الان اشتباهت رو بهت می‌گم.

آدم باشخصیت به کی میگن؟

  1. مکالمات رو دلنشین کنین.

می‌دونین اشتباهات بچگانه چیه؟ من قبلاً از این اشتباهات بچگانه می‌کردم یعنی پرسیدن سؤالات خسته‌کننده و آزاردهنده ازاین‌قبیل:

  • شما چند سال‌تونه؟
  • کجا زندگی می‌کنی؟
  • چطوری خرج زندگیت رو در می‌آری؟
  • دوست‌پسر هم داری؟
  • تفریحاتت چیه؟

خداوکیلی اینا چیه می‌پرسین، الان سال 2022 ست. دخترها می‌خوان باهاتون آشنا بشن. آیا پرسیدن چنین پرسش‌هایی باعث می‌شه اون خانم جذب تو بشه. به‌هیچ‌وجه، همون اولین قرار بی‌خیال‌تون می‌شه چون هیچ‌چیز جذابی در شما نمی‌بینه.

سؤالات خسته‌کننده رو فراموش کنین. ذهن‌تون رو با این پرسش‌های به‌درد‌نخور خسته نکنین. خانم‌ها دوست دارن پرسش‌های شما به موارد جذاب و فریبنده‌ای ختم بشه.

  1. از ظاهرش تعریف کنین.

می‌دونم کتاب آیین دوستیابی اثر دیل کارنگی رو خوندین. کتاب‌های کلاسیک بهتون می‌گن از همه تعریف کنین تا جذب شما بشن.

دروغ بزرگ:

چطوری می‌خوای با تعریف کردن، خانمی رو جذب خودت کنی که بیش از 5000 سلفی در اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر داره. کتاب‌های آئین دوست‌یابی دیگه منسوخ شده. خانم‌هایی که تعداد زیادی سلفی از خودشون توی شبکه‌های مجازی می‌ذارن، می‌دونن که چقدر زیبا و جذاب هستن.

در واقع بهتره از بازگو کردن عبارات تکراری چقدر خوشگلی و چقدر جذابی خودداری کنین. خانم‌ها می‌تونن بلافاصله یأس و ناامیدی رو از چهرۀ پسرها بخونن. سعی کنین یه چیز منحصربه‌فرد بهشون بگین که پیش‌ازاین هرگز از پسری نشنیده باشن.

بیشتر بخوانید:  10 راهکار برتر برای غلبه بر ناامیدی

  1. شیرین‌زبونی و مخ زدن رو تمرین کنین.

دراین‌رابطه شما بیش‌ازحد در اینترنت مطلب خوندین. در واقع، صاحبان این صفحات روش‌های خودشون رو به دنبال‌کنندگان‌شون می‌دن. خب، توجه داشته باشین که همۀ دخترا مثل هم نیستن. شاید برای بعضی دخترها جواب بده و برای بعضی برعکس عمل کنه. پس دلیلی نداره که با هر دختری مواجه می‌شین همون ترفند رو به کار ببرین.

مگه چند خط از اون عبارات مخ‌زنی رو می‌تونین حفظ کنین؟ به‌احتمال زیاد، موقع گفتن‌شون هم غیرطبیعی به نظر میان. این روش یه‌جور جعل مکالمه ا‌ست و خانم‌ها اون رو احساس می‌کنن. باید طبیعی رفتار کنین، هر خانمی دوست داره مرد دلخواهش رو از طرز حرف‌زدن، راه‌رفتن و لحن گفتارش به تصویر بکشه. طبیعی رفتار کنین و چیزهایی که قبلاً یاد گرفتین رو فراموش کنین.

اعتمادبه‌نفس داشته باشین. چطوری؟ در نحوه مدیریت گفت‌وگو، خودِ من وقتی برای اولین‌بار می‌خواستم با دختری که بهش علاقه داشتم ملاقات کنم، نگفتم بیا ببینمت تا با هم شام بخوریم. گفتم، مریم می‌خوام ببینمت، چون حتی نمی‌دونم که به‌درد هم می‌خوریم یا نه. بهتره یه ارزیابی کنیم، اگه مناسب هم نیستیم ادامه ندیم تا احساسات‌مون هم لطمه نخوره.

  1. خوب بودن!

می‌دونم که می‌خوایین آدم خوب باشین و به اون خانم نشون بدین که خوش‌نیت هستین. متوجه هستم، اما این بهتون کمکی نمی‌کنه. شنید‌م که بیشتر متخصصان دوست‌یابی میگن باید به یه خانم لبخند بزنین تا اون بفهمه شما آدم خوبی هستین. اما نه، این راهش نیست. شما باید نشونش بدین که یه رفیق خوب و یه جنتلمن واقعی هستین.  

خانم‌ها اگه خود واقعیت رو بشناسن با آغوش باز از دوستی با شما استقبال می‌کنن و حتی این خصوصیت خوب‌تون رو برای دوست‌های دخترشون تعریف می‌کنن.

  1. نشون ندین که جاذبه فیزیکی بهش دارین.

این یه اشتباه محضه که من یه بار انجام دادم و معتقدم بیشتر مردها مرتکب این اشتباه شدن و اون هم اینکه طوری رفتار کنین که اون خانم برداشتش از حرف‌های شما این باشه که فقط از نظر فیزیکی بهش علاقه دارین. حتی اگر خواستین دستش رو بگیرین حتما قبلش ازش اجازه بگیرین.

برای اولین قرار آماده هستین؟

برقراری ارتباط با زنان خیلی آسونه، اما بیشتر پسرها همه چیز رو پیچیده می‌کنن. اگه مواردی رو که براتون توضیح دادم رعایت کنین دیگه دلیلی نداره دخترا عاشق شما نشن.

برای دوستی با یه خانوم باید خلاق باشین. خانوم‌ها از غریبه‌ها می‌ترسن، به همین دلیله که از بیشترشون می‌شنوین که نمی‌تونن به غریبه‌ها اعتماد کنن و شماره تماس‌شون رو بهشون بدن. در جایگاه یک مرد می‌تونین از پسش بربیایین. در چنین شرایطی من می‌گم:

"مریم عزیزم، 100% باهات موافقم. در واقع، منم اولش همین احساس رو داشتم، اما به این فکر کن که چه افراد عزیزی در زندگی ما زمانی غریبه بودن. اما وقتی بهشون اجازه ورود به زندگی‌مون دادیم، اون‌وقتِ که فهمیدیم چقدر دوست‌داشتنی و فوق‌العاده بودن."

محمد

1401/03/03

تغذیه سالم واقعا به سلامت انسان کمک میکنه مخصوصا اگر در کنارش ورزش هم باشه

دیدگاه خود را ثبت نمایید.