thumb

ایده های منحصر به فرد هدیه برای هر تیپ شخصیتی MBTI

همه ما گاهی از اینکه نمی دانیم چه هدیه ای برای دوست، همسر، پارتنر یا همکارمون بگیریم استرس می گیریم. فرقی نمیکنه هدیه رو بخواهیم به مناسبت هدیه تولد یا هر مناسب دیگری مثلا عیدی بگیریم. این سردرگمی و استرس ناشی از ندانستن هدیه ای را برای کسی گرفتن تجربه کرده ایم. شاید ما سختگیریم یا کسی که می خواهیم به او هدیه بدهیم. یا شاید بگیم خب ایشون همه چیز دارد چه چیزی برایش بگیرم. خوشبختانه، ترجیحات هر تیپ شخصیتی علاوه بر اینکه در مورد خصوصیات و چارچوب ها و ترجیحات هر تیپ شخصیتی به ما می گوید همچنین می تواند به ما بگوید که هر تیپ شخصیتی از چه نوع هدایایی بیشتر خوشش می آید. مثلا نکاتی در مورد هدایایی که ممکن است بیشتر دوست داشته باشند. برای از بین بردن لحظات وحشتناکی که موقع خرید لحظه آخری اتفاق می افتد، این راهنمای هدیه را بر اساس تیپ شخصیتی بررسی کنید.

چرا شناخت تیپ شخصیتی در رابطه مهم و ضروریه؟ اگر دوست داری به جوابش برسی کلیک کن!

ابتدا، برای استفاده از این راهنما باید تیپ شخصیتی افراد را بشناسید، نگران نباشید مشکلی نیست. ما این ارزیابی رسمی شخصیت MBTI را در اختیار شما قرار داده ایم تا به آنها هدیه دهید! هنگامی که هدیه گیرنده شما تیپ شخصیتی خود را با شما به اشتراک می گذارد، تیپ او را در لیست زیر بیابید تا ایده های منحصر به فردی برای هدیه برای آینده داشته باشید. خیلی زود، شما خلاق ترین فرد در اطراف خود خواهید بود که بهترین هدایا را برای اطرافیانش می گیرد یا به دیگران پیشنهاد می دهد که برای آنها هدیه بگیرند.

خود را به مواردی که در این لیست برای شما قرار داده ایم و فروشگاههایی که لینک آنها را قرار داده ایم محدود نکنید. خلاق باشید. برای موارد مشابه به صورت آنلاین جستجو کنید یا از فروشگاههای حضوری و محلی خرید کنید.

مقاله مرتبط: تست شخصیت و چرا باید درباره تیپ شخصیتی خود بیشتر بدانیم؟

ایده های منحصر برای هدیه

ایده های هدیه برای تیپ‌های شخصیتی ESTJ

افرادی که تیپ شخصیتی ESTJ را دارند نکته بین، متعهد و قاطع هستند و بعید است تحت تاثیر چیزی جز منطق قرار بگیرند. بنابراین آنها از هدایای کاربردی و هدایایی که مشخص شود به شعورشان احترام گذاشته شده است بیشتر خوشحال می شوند. بنابراین از دریافت این هدایا هیجان زده می شوند:

کیف رودوشی
کتاب
کارت هدیه برای خرید محصول
ماگ
پک مراقبت از پوست
ایرپاد
دمپایی طبی


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ENTJ

افراد دارای اولویت برای ENTJ ساختارمند، برونگرا، شهودی، قاطع و مسئولیت پذیر هستند. آنها تمایل دارند که هدایای مفید و سودمند و فعالیت های محرک فکری را در اولویت قرار دهند. پس احتمالا از دریافت این هدایا هیجان زده می شوند:

ست لباس ورزشی
کتاب های انگیزشی مانند کتاب بلند شو رفیق!
بلیت کلاس‌های مجازی مانند وبینار شناخت تیپ شخصیتی، آشپزی یا تست غذا، نویسندگی
ساعت هوشمند


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ISTP

افراد با تیپ شخصیتی ISTP  عملگرا، درونگرا، حسی، اهل تجربه کردن و سازگار هستند. جز خالقین و هیجان طلب ها هستند. از فعالیت های علمی و حل مشکلات لذت می برند. آنها ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

رزرو کنسرت های شاد
بازی های فکری
اشتراک ماهانه یک مجله خاص
کتاب های با موضوع روابط عاطفی
لباس های اسپرت مثل تی‌شرت یا ست لباس خانگی


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی INTP

افراد با تیپ شخصیتیINTP درونگرا، تحلیلگر، روشنفکر، کنجکاو، علاقه مند به رشد خود و دیگران هستند. آنها معمولاً بدبین هستند و فعالیت های عملی را ترجیح می دهند. ممکن است از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

اسباب بازی های خاص فکری
کتاب های توسعه فردی مانند عادت های اتمی
کارت هدیه خرید از فروشگاه لوازم ابزارآلات
بلوز و پیراهن
ماگ های با طرح هنری
نوشیدنی مورد علاقه (چای، دمنوش، قهوه، انرژی‌زا)


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ENFJ

افراد با تیپ شخصیتی ENFJ، برونگرا، شهودی، دوستانه، مبتکر، احساسی و دلگرم کننده هستند. آنها دوست دارند افراد موفقی را ببینند و تمایل دارند از همراهی با دیگران لذت ببرند. آنها ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

یک دورهمی دوستانه آخر هفته
بازی های گروهی
بلیت کلاس های مجازی در مورد چیزهایی مانند ترانه سرایی، ساخت وسایل یا پرورش گیاهان آپارتمانی
پک های بهداشتی و آرایشی
کیف پول
باکس ست جوراب
باکس خوراکی
شکلات


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ESFJ

افراد با تیپ شخصیتی ESFJ، خونگرم، قابل اعتماد، همدل، وفادار، اهل تعاون و همکاری هستند. آنها معمولاً سنت جشن را دوست دارند و ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

کتاب آشپزی خانوادگی
جاکلیدی با عکس یادگاری
قاب‌های عکس های دوستی به ویژه دوستان قدیمی
کفش ورزشی
مجسمه


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی INFP

افرادبا تیپ شخصیتیINFP، ایده آل گرا، تخیلی، متفکر، متعهد به خانواده، درون‌گرا و میانجی‌گر هستند. آنها تمایل دارند معنا یا نمادگرایی را در چیزها ببینند و ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

گردنبند با نماد خاص
بازی و گیم
کارت هدیه برای یک کتابفروشی (آنلاین یا حضوری)
دفتر برنامه‌ریزی سال جدید
شمع


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ISFP

افرادی که تیپ شخصیتی ISFP را دارند، احساسی، دلسوز، درونگرا، مشاهده‌گر، آینده نگر و دارای ذهن باز هستند. آنها تمایل دارند که مهربانی و بردباری را از خود بروز دهند و ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

جعبه مدیتیشن قابل حمل
علامت دست خط سفارشی
آفتابگیر
مجسمه
جاسوئیچی


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ESFP

افرادی که تیپ شخصیتی ESFP را دارند، مشتاق، دوستانه، برونگرا، شهودی و ادراکی هستند. معمولا اشخاصی غیر قابل پیش‌بینی، کاردان، اجتماعی و خوش‌مشرب شناخته می‌شوند. آنها معمولاً سرگرم کننده، ماجراجو هستند و ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

بلیط های کنسرت
مراسم های آتش بازی
بلیط پارک
بازی های گروهی یا دو نفره

نمیدونی چه بازی میتونی بگیری؟ اینجا کمکت کردیم: 


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ESTP

افرادی که تیپ شخصیتی ESTP هستند، مدبر، خودجوش و پرانرژی هستند. آنها تمایل دارند همه چیز را سرگرم کننده کنند و دوست دارند وارد عمل شوند. آنها ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

هودی
کفش
رزرو بازی گروهی اتاق فرار
تابلو

بیشتر بخوانید: هدیه چی بخرم؟

ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ISTJ

افراد با تیپ شخصیتی ISTJ  قابل اعتماد، سنتی، باثبات، متعهد، مسئولیت پذیر و سازماندهی شده هستند. کم حرف و آرام و ساکت ولی عملگرا و واقع بین هستند بنابراین با این نوع هدایای کاربردی بیشتر ذوق زده می شوند:

حوله
حوله گرم کن
ساعت زنگ دار
کارت هدیه خرید مواد غذایی
فلاکس
ماگ مسافرتی


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ISFJ

افراد با تیپ شخصیتی ISFJ، عملی، با ملاحظه، درونگرا، مشاهده گر، احساسی و قضاوت کننده و وفادار هستند. آنها به تعهدات خود وفادارند و هماهنگی برای شان اهمیت بالایی دارد. هدایای پیشنهادی برای این تیپ شخصیتی:

روسری، شال، دستمال گردن با طرح هنری
مچ بند مسافرتی
کتاب آشپزی خانوادگی
کتاب 7 عادت مردمان موثر


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ENFP

افراد با تیپ شخصیتی ENFP کاریزماتیک، سازگار و دلگرم کننده هستند. آنها به زندگی مشتاق هستند و ممکن است به ویژه از دریافت این هدایا هیجان زده شوند:

یک شب تفریحی
کتاب مهمان در خانه
بلیت کلاس‌های مجازی در مورد چیزهایی مانند آشپزی چندفرهنگی، گل آرایی، یا میکسولوژی


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی ENTP

افراد با تیپ شخصیتی ENTP، ادراکی، کارآفرین، بسیار جذاب، پرانرژی، مستقل و خلاق و سازگار هستند. آنها تمایل دارند روحیه ای خوش بینانه و مدبری داشته باشند. با این لیست هدایا شگفت زده می شوند:

مجموعه بازی های فکری
بازی های گروهی، خانوادگی
عضویت در کلاس مدیریتی برای موضوعی مرتبط با حرفه یا علایق آنها


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی INTJ

تیپ با شخصیت معمار INTJ مستقل، مصمم و ساختارمند هستند. این افراد متفکر، عاشق تکمیل جزئیات زندگی، به کار بردن خلاقیت و عقلانیت در هر کاری که انجام می دهند، هستند. بنابراین هدایایی که آنها را تحت تاثر قرار می دهد شامل:

تقویم و سررسید با فضای تکمیل کارها
کتاب های نفیس
عضویت در موزه نزدیک


ایده های هدیه برای تیپ های شخصیتی INFJ

افراد با تیپ شخصیتی INFJ خلاق،آرام، ایده آل گرا، ادراکی، حمایت کننده و دلسوز هستند. معمولا کم‌حرف هستند، اما نسبت به احساسات دیگران حساسند. آنها معمولا آرمان‌گرا، دارای معیارهای اخلاقی سفت‌وسخت و بسیار آینده‌نگر هستند و از تفکر درباره معنای زندگی و موضوعات عمیق لذت می‌برند. در نتیجه از هدایای معناگر لذت می برند:

دفتر شکرگزاری
دفتر خاطرات
کارگاه هنر مجازی

اگر با اینحال به ایده های هدیه بیشتری بر اساس تیپ شخصیتی نیاز دارید؟ منصوره، مشاور اصلی شرکت منوباز در مورد تیپ های شخصیتی و کارشناس ارشد فروش آژانس دیجیتال مارکتینگ آرپی می تواند توصیه های خوبی برای شما داشته باشد.

آیا می خواهید تست MBTI یا تجربه مشاغل آنلاین MBTI را هدیه دهید؟ حتما از لینک صفحه تست های شخصیت شناسی اقدام کنید.

دیدگاه خود را ثبت نمایید.