thumb

انواع بغل عاشقانه و روش های بغل کردن عاشقانه چطور است؟

بغل کردن عاشقانه یک نفر راهی خوب به منظور نشان دادن محبت شماست. انواع و سطوح مختلف محبت وجود دارد و نحوه بغل کردن کودک گریان با روشی که بهترین دوست خود را پس از برنده شدن در مسابقه سافت‌بال بغل می‌کنید متفاوت است. در آغوش گرفتن عاشقانه شریک زندگی خود نیز متفاوت است و نیاز به لمس خاصی دارد. منوباز نکاتی را در مورد چگونگی بغل‌کردن عاشقانه‌تر ارائه می‌دهد.

بغل کردن یک روش طبیعی و غریزی برای ابراز عشق، محبت و راحتی است. همچنین یک راه قدرتمند برای برقراری ارتباط با نوزادان است که برای احساس امنیت و آرامش به لمس و صدای ما تکیه می‌کنند؛با این وجود آیا نوزاد تازه متولد شده را بغل کنیم یا نه؟

روش 1: بغل از روبرو

1.  بازوهای خود را طوری قرار دهید که نیم‌تنه را به هم نزدیک کند.

در یک بغل عاشقانه، نیم‌تنه شما، سینه و شکم لمس می‌شود. این موضع فوق‌العاده گرم و صمیمی است که بر نزدیکی تأکید می‌کند.

به‌طورکلی، در این نوع بغل‌کردن، فرد قدبلندتر بازوهای خود را دور کمر شخص کوتاه قدتر می‌گیرد، درحالی‌که فرد قدکوتاه دست‌های خود را دور گردن یا شانه‌های شخص قدبلندتر قرار می‌دهد. برعکس آن نیز می‌تواند اتفاق بیفتد، به خصوص اگر اختلاف قد زیادی وجود داشته باشد: فرد قدبلندتر دست‌های خود را دور شانه‌های شخص دیگر قرار می‌دهد (و آن‌ها را به سمت سینه خود می‌کشد)، درحالی‌که شخص دیگر دست‌های خود را دور کمر فرد مقابل می‌پیچد.

2.  ارتباط سر برقرار کنید.

تکیه دادن سربه‌سر فرد دیگر یا برعلیه آن نشانه صمیمیت است. درحالی‌که برای بغل‌کردن عاشقانه خم می‌شوید، سر خود را به طرفین حرکت دهید (در ایالات‌متحده، اکثر مردم به‌طور خودکار به سمت راست خود حرکت می‌کنند.) با این حال، خیلی به پهلو نروید، گونه‌هایتان را به‌هم نزدیک کنید. صورت شخص مقابل برای افزودن یک لمس رمانتیک بیشتر، سر یا حتی صورت خود را به سر و یا گردن طرف مقابل (یا اگر قد شما بسیار کوتاه‌تر از فردی است که بغل می‌کنید) به سینه بچسبانید.

3.  فشار دهید و نگه‌دارید.

یک بغل عاشقانه بیشتر از یک بغل افلاطونی دوام دارد. به مدت دو یا سه ثانیه به‌آرامی بغل‌تان را کمی محکم‌تر فشار دهید. نفس عمیق بکشید،دم و بازدم؛ در آغوش بگیرید و از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که فشار شما باید آن‌قدر قوی باشد که قابل‌توجه باشد، اما نه آن‌قدر محکم که مانع از تنفس طبیعی فرد مقابل شوید. فکر کنید، فردی شما را آنقدر محکم بغل کند که نتوانید نفس بکشید در اینصورت به جای لذت‌بردن، تجربه عاشقانه تلخی خواهد بود.

4.  از دستان خود استفاده کنید.

با دستان‌تان چند بار پشت یا بازوی فرد مقابل را لمس کنید. یا اگر دست شما کنار سر فرد است، به‌آرامی موهای او یا پشت گردن او را نوازش کنید. نوازش آهسته عاشقانه است. نوازش تند خنده‌دار است، مگر اینکه هوا سرد باشد و بخواهید او را در بغل خود گرم‌کنید.

5.  آرام آرام رها کن.

در حین دور شدن، دستان خود را به سمت طرف مقابل نگه‌دارید تا پس از بغل‌کردن همدیگر را لمس کنید. این زمان خوبی است که به چشمان یکدیگر نگاه کنید، لبخند بزنید و از صمیم قلب صحبت کنید.

 

تاحالا به این فکر کردی اصلا چرا باید کسی رو بغل کنی؟ اینجا میتونی جواب سوالتو بگیری؛ فواید جسمانی و روانی بغل کردن.

روش 2: بغل‌کردن از پشت

1.  از پشت بغل کن. 

یکی از راه‌هایی است که عشق خود را با بغل‌کردن از پشت غافلگیر کنید. تا زمانی که آن‌ها کار خیلی مهمی انجام نمی‌دهند، حلقه کردن دست‌های خود دور کمرشان و تکیه دادن سر به دست آن‌ها می‌تواند یک شگفتی فوق‌العاده شیرین باشد.

2.  پشت کسی که قرار است بغل‌ش کنید بایستید.

نیم‌تنه خود را به سمت پشتی که در آغوش گرفته‌اید فشار دهید و دستان خود را دور او بپیچید. قدتان بلندتر یا کوتاه‌تر فرقی نمی‌کند، جز اینکه دست‌هایتان به کجا ختم می‌شود.

به‌طورکلی، فرد قدبلندتر بازوهای خود را شل می‌کند و به اطراف می‌رسد تا با بازوهای پایینی خود را بگیرد. فرد قدکوتاه‌تر می‌تواند بازوهای خود را مستقیماً بیرون نگه دارد، یا اینکه در آرنج خم شود.

3.  بازوهای خود را در جلو قرار دهید.

می‌توانید یک بازو را روی دست طرف مقابل، یکدست را جلوی او قرار دهید، یا حتی بالای سینه دراز کنید و شانه‌های فردی را که بغل کرده‌اید بگیرید. همه چیز به‌اندازه بازوهای شما و اندازه بازوهای کسی که بغل کرده‌اید بستگی دارد.

4.  ارتباط سر برقرار کنید.

مانند بغل‌کردن از روبه‌رو، تکیه دادن سر به کسی یا روی آن نشانه صمیمیت است. اگر قد شما از اندازه فردی که بغل کرده‌اید، بلندتر است، می‌توانید صورت یا گردن او را بغل کنید. اگر قدتان کوتاه‌تر است، می‌توانید سرتان را به پهلو روی پشت آن‌ها قرار دهید.

5.  فشار دهید و نگه‌دارید.

بغل عاشقانه محکم داشته باشید.

6.  از دستان خود استفاده کنید.

برای فردی که در آغوش گرفته می‌شود، نوازش بازوهای شما یک لمس طبیعی و دوست‌داشتنی است. شما همچنین می‌توانید به عقب برگردید و صورت یا موهای آن‌ها را نوازش کنید. با این حال، برای فرد آغوش‌گر، نوازش می‌تواند بدون تلاش زیاد نسبتاً صمیمی شود. اگر با فردی که بغل کرده‌اید در یک سطح هستید، این یک راه لذت‌بخش برای شروع صمیمیت است. اگرنه، با احتیاط ادامه دهید. این می‌تواند منجر به شکستن یخ یا غرور شما شود. نوازش آهسته عاشقانه است.

7.  بغل خود را به اطراف بچرخانید.

همان‌طور که از صمیمیت شریک زندگی خود لذت می‌برید، از یک بغل روبه‌جلو لذت ببرید. اگر به جهت بیشتری نیاز دارید، دوباره شروع کنید. لذت ببرید!

بغل یکی از راه‌های برقراری ارتباط و ابراز علاقه و محبت است که بسیاری از انسان‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ دلایل علمی بغل کردن و اهمیت محبت جسمانی برای بهزیستی ذهنی و عاطفی

پرسش و پاسخ

اگر پسری شما را محکم بغل کند به چه معناست؟

بغل کردن محکم معمولا نشانه محبت است! با این حال، اگر باعث ناراحتی شما می‌شود، نترسید که به او بگویید دست از کار بکشد یا کمی آرام شود.

بهترین راه برای بغل کردن کسی که خیلی کوتاه‌تر از شماست چیست؟

احتمالاً باید کمی خم شوید تا برای آن‌ها راحت باشد. دست‌های خود را به سمت پایین دراز کنید تا بازوهای خود را دور قسمت بالایی پشت آنها بپیچید. همچنین می توانید سعی کنید چانه خود را به آرامی بالای سر آنها قرار دهید.

چگونه کسی را که از خودم بلندتر است بغل کنم؟

می‌توانید سعی کنید روی نوک پاهایتان بایستید و به سمت آن‌ها برسید. با این حال، اگر اختلاف قد بیش از حد است، همیشه می‌توانید دست های خود را دور کمر آن‌ها حلقه کنید و سر خود را روی سینه آن‌ها بگذارید.

نکات
  • بغل کردن باعث می‌شود کسی به شما نزدیکتر شود، بنابراین نباید بدنتان بوی بد بدهد. درعین‌حال، به یاد داشته باشید که عطر، ادکلن و نعناع‌های تنفسی همگی می‌توانند یک بغل عاشقانه را لذت‌بخش‌تر کنند. هیچ‌چیز به‌اندازه بوی نامطبوعی که از شما یا شریک زندگی‌تان منتشر می‌شود نمی‌تواند حس بدی بدهد، پس تمیز باشید.
  • بغل کردن مانند رقصیدن یا بوسیدن است. تعاملی است، انرژی طرف مقابل را می‌گیرید و پاسخ می‌دهید. زوری نیست.
  • همه چیز را به‌آرامی انجام دهید. چنگ زدن و پوزخند سریع برای افرادی است که نمی‌شناسید یا اعضای خانواده که آن‌ها را دوست ندارید. بغل آهسته‌تر برای کسی است که می‌خواهید از حضور او لذت ببرید. همچنین، ازآنجایی‌که بغل کردن عاشقانه یک تعامل صمیمانه است، اگر طرف مقابل احساس ناراحتی کرد، باید به او زمان بدهید. با سرعت یخبندان حرکت نکنید، بلکه آن‌قدر آهسته به سمت خود متمایل شوید که طرف مقابل بتواند بداند شما چه کار می‌کنید.
  • بغل جلو به عقب را زیر ستاره‌ها امتحان کنید و بعد از بغل کردن در موقعیت بمانید و شب به خیر گفته و همسرتان را ببوسید.
  • مطمئن شوید که قلب شما به همسرتان نزدیک است. هردوی شما در کنار هم احساس راحتی می‌کنید.
  • یک راه خوب برای نشان دادن عشق خود این است که یکی از نزدیکان را در آغوش بگیرید، درحالی‌که به‌آرامی با موهای او بازی می‌کنید و سر خود را به موهای او تکیه می‌دهید. همچنین، به آن‌ها بگویید که آن لحظه چقدر برای شما مهم است. مردم دوست دارند بدانند که شما هم همان لحظه را دوست دارید.
هشدارها
  • اگر رابطه تازه شروع‌شده‌ و در مرحله آشنایی است حتما قبل از بغل کردن از آن‌ها بپرسید که آیا می‌توانید آن‌ها را بغل کنید.
  • همه از بغل کردن لذت نمی‌برند، حتی در یک رابطه عاشقانه. اگر احساس کردید که ژست در آغوش گرفتن شما رد شده است، مهم است که صریح صحبت کنید و اگر متوجه شدید که همسرتان واقعاً دوست ندارد در آغوش گرفته شود، آن را بپذیرید.
  • بدون اجازه کسی را در آغوش نگیرید، حتی اگر در رابطه هستید.

ما در روز به چند بغل نیاز داریم؟ تعداد آغوش مناسب در هر روز.

دیدگاه خود را ثبت نمایید.