21 روش هوشمندانه برای جذب کردن پسری

21 روش هوشمندانه برای جذب کردن پسری

از دنبال کردن او دست بردارید، روی خودتان کار کنید و اهدافتان را دنبال کنید تا او را وادار به دنبال کردن خود کنید.
زنان از مورد علاقه بودن لذت می برند و ممکن است از خود بپرسید که چگونه او را فریب دهم که من را تعقیب کند. یکی از مطلوب ترین ها این است که مردی همواره پیگیر شما باشد و بخواهد تجربیات گوناگونی با شما داشته باشد و درگیرتان بماند. مردان نیز هنگامی که هوس شکار می کنند از شکار هیجان زده می شوند. وقتی آنها سعی می کنند شما را جذب کنند، یعنی برای آنها دارایی ارزشمندی هستید. با این حال، هنگامی که آنها شما را به دست آوردند، ممکن است از خود راضی شوند و دیگر هیچ تلاشی نکنند و دست از تلاش بکشند.
چه در یک رابطه باشید و چه می خواهید رابطه جدیدی را شروع کنید، اگر می خواهید آن مرد عاشق شما شود، چند چیز وجود دارد که باید سعی کنید او را مجذوب و جذب خود کنید. این مطلب را بخوانید تا نکات مفیدی را بیاموزید تا او را وادار به تعقیب خود کنید.

آیا مهم است که مردی پیگیر شما باشد؟

وادار کردن یک پسر برای دنبال کردن شما به این معنی است که او را مجبور کنید کمی برای جلب محبت شما تلاش کند. این می تواند مفید باشد که بدانید آیا او واقعاً شما را دوست دارد یا فقط در حال فریب دادن است. با این حال، قبل از اینکه تصمیم بگیرید به او فرصت بدهید، ضروری نیست که حتما مردی دنبال شما باشد. اگر واقعا آینده ای با آن مرد دارید، می توانید پیشنهادش را بپذیرید. با این وجود، واداشتن یک مرد به دنبال کردن تان هیجان و جرقه جذابیت را می افزاید. علاوه بر این، وقتی خیلی راحت تسلیم نمی شوید، به عنوان یک زن با ارزش برای او ظاهر می شوید. با این حال، زیاده روی نکنید، زیرا سخت بودن هم ممکن است باعث شود او را فراری دهید.

بیشتر بخوانید: 7 نکته‌ای که باعث تبدیل‌شدن دوست پسر به شوهر میشه

21 راه برای جذب مرد مورد علاقه تان

در زیر چند راه جادویی وجود دارد که مردی را مجبور کند که پیگیرتان باشد و برای جذب کردن تان تلاش کند. به یاد داشته باشید که آنها را با اطمینان اجرا کنید.

1.    تو بی خیال اش شو.

اولین قانون در "بازی تعقیب" این است که به پیگیرش نباشید . از تعقیب مرد خود دست بردارید.
مردان دوست دارند زنانی را که به سختی به دست می آیند تعقیب کنند. بنابراین، اگر بدون وقفه به او پیامک می‌فرستید، این کار را نکنید. اجازه دهید او ابتدا به شما پیامک بدهد و اجازه دهید او شروع کننده گفتگو باشد. می توانید هر چقدر که می خواهید با او چت کنید، اما اول اجازه دهید او ابتکار عمل را به دست بگیرد.

2.    روی خودتان کار کنید.

برای جذب یک مرد لازم نیست شبیه آنجلینا جولی باشید. خوب لباس بپوشید، بوی خوبی داشته و اعتماد به نفس داشته باشید. اینها برای جلب توجه مرد کافی است. شخصیت خوب به جلب توجه مردانی کمک می کند که شما را مجذوب کننده، باکلاس و ارزش تعقیب کردن می دانند.
یک وبلاگ نویس روابط می گوید "داشتن عزت نفس خوب برای یک رابطه موفق بسیار مهم است. زمانی که اعتراف کردم که می‌ترسیدم مردها مرا ترک کنند، زیرا شبیه یک مدل اینستاگرام نیستم، متوجه شدم که چرا اعتماد به نفس پایین من دلیل اصلی کار نکردن بیشتر روابط من در گذشته بوده است."

به خودت برس

3.     زندگی خود را داشته باشید.

اگر مردتان بفهمد که زندگی شما وابسته به او است و حول او بچرخد، جذابیت خود را در نظر مردتان از دست خواهید داد.
راه حل ساده این است که به یاد بیاورید قبل از ملاقات با او چگونه زندگی می کردید. زندگی اجتماعی و دوستان تان را داشته باشید، در کنار خانواده خود باشید و اهداف شغلی خود را دنبال کنید. هرگز اولویت های خود را برای یک مرد کنار نگذارید. این کار او را وسوسه و وادار می کند که شما را بیشتر تعقیب کند.

بیشتر بخوانید: چگونه هدف خود را پیدا کنید و مسیر خود را در زندگی کشف کنید؟

4.    علاقه محدود نشان دهید.

ممکن است گاهی به قدری تمایل به دریافت پیام از وی باشید که در این انتظار کشیدن بمیرید و زنده شوید ولی هرگز اجازه ندهید این حس علاقه زیاد و افت حال تان را در این انتظار کشیدن برای پاسخ پیام، ایشان متوجه شود. به پیام های او پاسخ دهید، اما نه فورا. با گفتن مطالبی در مورد خودتان، اما نه همه چیز، او را به خود علاقه مند کنید. بگذارید او سخت تلاش کند تا توجه شما را جلب کند و علاقه شما را برانگیزد. به او اجازه دهید بداند که به او علاقه مند هستید، اما اجازه ندهید که بداند دیوانه و شیفته وی شده اید.

علاقه محدود

5.    وقتی عقب نشینی می کند، دستپاچه نشو.

او ممکن است پس از دوش گرفتن شما با توجه زیاد، عقب نشینی کند. همچنین ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا به متن های شما پاسخ دهد یا اصلاً پاسخ ندهد. او می تواند این کارها را برای آزمایش شما انجام دهد. از ترس اینکه او علاقه خود را از دست داده باشد، ممکن است نگران شوید که از دستش داده اید و واکنش نامناسبی نشان دهید. واکنش نشان نده، صبور باش، صبر کن و روی ذهن اش تمرکز کنید و ببینید که چگونه خودش به سمت شما باز می گردد.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای ایجاد یک رابطه قوی تر

6.    علاقه خود را دنبال کنید.

مردان زنانی را دوست دارند که به چیزی در زندگی علاقه دارند. عزم شما برای پیروی از یک علاقه، شما را جذاب می کند و او را جذب شما می کند. بنابراین، سعی کنید چیزی را که به آن علاقه دارید دنبال کنید و با آن مشغول شوید. اگر از قبل اشتیاق دارید، به او در مورد آن اطلاع دهید.

7.    در زندگی یک هدف تعیین کنید.

وقتی هدفی در زندگی ندارید، تمایل دارید انرژی خود را روی چیزهای غیرضروری متمرکز کنید و با موضوعات بی اهمیت استرس داشته باشید. در عوض، برای خود یک هدف تعیین کنید؛ می تواند یک هدف شغلی یا سلامتی باشد و بی وقفه برای رسیدن به آن تلاش کنید. به این ترتیب، می توانید او را مجذوب و به دام بیندازید، مانند زنانی که متمرکز، جاه طلب و هدفمند هستند. به آنها انگیزه می دهد تا در زندگی سخت کار کنند.

مطالعات انجام شده در مورد رابطه بین عزت نفس و روابط عاشقانه نشان می دهد که عزت نفس بالا با دلبستگی ایمن و توجه مثبت درک شده بین شرکا ارتباط متقابل دارد.

8.     خود منحصر به فردتان را دوست داشته باشید.

اگر می خواهید او شما را دوست داشته باشد، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید. وقتی در یک رابطه هستند، برخی از زنان تمایل دارند خود را تنظیم و تغییر دهند تا مردان خود را راضی کنند. "خودت باش و عاشق خودت باش"، وقتی از درون احساس خوشبختی می‌کنید، راحت‌تر می‌توانید توجه او را به خود جلب کنید و او را وادار کنید که با شما باشد. نگرش شاد شما می تواند بر او نیز تأثیر بگذارد.

سحر با تاکید بر اهمیت مثبت بودن می افزاید: "من طرز فکرم را تغییر دادم تا دوباره به عشق ایمان بیاورم و مهمتر از آن، باور کنم که فرد مناسب برای من هم وجود دارد."

9.     کاری کن که دلتنگت شود.

اگر همیشه در خدمت او باشید، اینطور خود را به او شناخته اید که هکیشه در دسترس اش هستید. به یاد داشته باشید، او باید شما را تعقیب کند، بنابراین شما باید برای او منحصر به فرد به نظر برسید. گاهی اوقات از رادار خارج شوید و چند روز بعد او را غافلگیر کنید. اگر با هم زندگی می کنید، چند روز با دوستان خود بیرون بروید. اجازه دهید بدون شما وقت بگذراند تا دلتنگ شما شود و ارزش شما را در زندگی خود احساس کند. این امر اهمیت شما را در زندگی او افزایش می دهد و او را تحریک می کند که به تعقیب و خواستگاری شما ادامه دهد.

کاری کن دلتنگ بشه

10.    علاقه بیش از حد نشان ندهید.

همیشه وقتی قرار یا تفریحی را پیشنهاد می دهد درست است که خیلی هیجان زده می شود ولی هیجان خود را کنترل کن و سریع قبول نکن. مثلا بگو تو این زمان کار دارم و زمانش رو تغییر بده. یا جواب پیامش را دیر بدهید. برنامه های خود را کنسل نکنید که خود را با برنامه های او هماهنگ کنید. حتی اگر برنامه ای نداری وانمود کن که برنامه داری.
اشتیاق بیش از حد شما می تواند هیجان او را از بین ببرد، زیرا ممکن است احساس کند شما خیلی راحت تر از آن چه فکر می کند زود راضی می شوید.

بیشتر بخوانید: چرا یک رابطه شکست می خورد؟

11.    به او وابسته نباشید.

شما ممکن است دیوانه وار عاشق این پسر باشید، اما لحظه ای که به او اجازه می دهید دلیل خوشحالی شما باشد، مطمئن باشید که او به سمت دیگری خواهد رفت. یک مرد خواستن را به مورد نیاز بودن ترجیح می دهد. او را مجذوب عشق خود کن، اما او را با آن حس خفه نکن. به او بفهمانید که هم با او و هم بدون او می توانید خوشحال باشید.

بیشتر بخوانید: 11 روش برگرداندن مرد به رابطه؛ برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه

12.    با مردان دیگر تعامل داشته باشید.

مردان می توانند در بازی عشق بسیار رقابتی باشند. وقتی می بیند که شما از همراهی با مردان دیگر لذت می برید، رقابت را حس می کند و بیشتر برای بردن در این بازی تلاش می کند. با دانستن اینکه شما افرادی دارید که برای جلب توجه شما رقابت می کنند، او تمام تلاش خود را می کند تا قلب شما را به دست آورد. مطمئن شوید که او شما را در حال صحبت معمولی با مردان دیگر می بیند، اما هرگز سعی نکنید حس حسادت او را بر انگیزید، زیرا می تواند بازی را بر هم بزند.

13.    از مزایای رابطه جلوگیری کنید.

ممکن است احساس کنید مراقبت از او یا خوابیدن با او باعث می شود متوجه شود که چقدر عالی هستید. نه، اینطوری نمی شود. در عوض، او شما را بدیهی می‌گیرد و ارزشی برای شراکت با شما قائل نمی‌شود. اگر به طور رسمی با این مرد قرار نمی گذارید، هرگز اجازه ندهید که او از مزایای یک رابطه واقعی برخوردار باشد. پس فقط یک سرگرمی برای اش نباشید.
خواه زمان با کیفیت، لمس فیزیکی، هدایا، قدردانی یا خدمات باشد، هر فردی زبان عشق خود را دارد. مطمئن شوید که آن را درک کرده و آن را دنبال کنید تا رابطه عاشقانه خود را زنده نگه دارید.

بیشتر بخوانید: هفت سبک عشق ، کدام زبان عشق برای یک رابطه عاشقانه موثرتر است؟

14.    در مورد خود فضایی رازآلود داشته باشید.

وقتی به پسری همه چیزهایی را که باید درباره شما بداند بگویید، اگر او احساس کند شما را کاملا شناخته، در نتیجه دیگر هیچ حس کنجکاوی نسبت به شما ندارد، پس برای چه دیگر باید پیگیر شما باشد؟ ضروری است که هوای رازآلود را در مورد خود نگه دارید. هیچ اطلاعات حیاتی را از او پنهان نکنید، ولی همه چیز را هم در مورد خودتان برای او فاش نکنید. او را کنجکاو نگهدارید تا همواره علاقه مند به شما بماند.

15.    با او معاشقه کنید.

برای ادویه رابطه، می توانید با او معاشقه کنید. اما زیاده روی نکنید زیرا او ناامیدی شما را خواهد دید. فقط یک پاسخ عشوه گرانه گاه به گاه به درخواست او یا یک پیشنهاد عشوه گرانه و به دنبال آن یک خنده سکسی می تواند این کار را انجام دهد. معاشقه می تواند به جذاب شدن چیزها کمک کند.

با اومعاشقه کن

16.    به او احساس مطلوبیت بدهید.

گهگاه از او تعریف کنید یا از تلاش هایش قدردانی کنید. اگر او کسی باشد که تمام تعقیب و گریز را انجام می دهد و در ازای آن چیزی دریافت نمی کند، ممکن است احساس خستگی کند و از تعقیب دست بکشد. به او بگویید چه زمانی زیبا به نظر می رسد یا وقتی کاری را به خوبی انجام داده است. به او بفهمانید که متوجه او هستید و به او علاقه مند هستید.

17.    به او فضا بدهید.

بعضی از مردها دوست دارند در پوسته های خود عقب بروند و گاهی اوقات زمانی را تنها بگذرانند. اگر او از دیدن شما امتناع می کند زیرا می خواهد یک مسابقه فوتبال را تماشا کند، با او به خاطر آن مسابقه دعوا نکنید. بگذارید تنها باشد و اجازه دهید مدتی را دور از شما بگذراند. وقتی می بیند که می توانید بدون اینکه مزاحمش شوید تنها باشید، برای همراهی شما ارزش قائل می شود و شما را در زندگی اش می خواهد.

18.    او را اغوا کنید.

برخی از ترفندهای اغواگری ظریف را امتحان کنید تا او را دیوانه کنید. به عنوان مثال، اگر گفت که شما را با موهای باز دوست دارد، دفعه بعد که با او ملاقات کردید مطمئن شوید که موهایتان را باز گذاشته اید. به آرامی با موهای خود بازی کنید یا آن ها را به صورت سکسی تکان دهید. سعی کنید از تأثیراتی که روی او می گذارد غافل به نظر برسید. این کار را به طور طبیعی و معمولی انجام دهید.
19.     تشویق کننده او باشید.

به کاری که او انجام می دهد علاقه نشان دهید حتی اگر چیز زیادی در مورد زمینه کاری او ندارید. وقتی خوب کار می کند او را تشویق کنید و زمانی که به آن نیاز داشت از او حمایت کنید. وقتی دنیای او را پر از گرما و عشق کنید، او شما را تعقیب خواهد کرد زیرا می داند که هرگز جایگزینی برای شما نخواهد یافت.

20.    با او خاطرات هیجان انگیزی بسازید.

با او به یک سفر ماجراجویانه بروید و لذت ببرید. وقتی او از همراهی شما لذت می برد و می داند که می تواند با شما خوش بگذراند، همیشه دوست دارد که شما در زندگی او باشید. او شما را تا پایان دنیا تعقیب خواهد کرد تا بتواند در هنگام گذراندن وقت با شما احساس شادی و هیجان داشته باشد.
یک هدیه گاه به گاه، یادداشت قدردانی دست‌نویس یا یک سفر برنامه‌ریزی شده کوتاه از سوی شما پس از یک دوره سخت به خصوص در خانه یا محل کار، می‌تواند او را از تعهد شما نسبت به رفاهش آگاه کند.

21.   تکمیل کننده او باشید.

وقتی به دنبال شریک زندگی می‌گردند، برخی از مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که ویژگی‌هایی دارند که ممکن است به نظر بی‌نقص باشند. بنابراین، اگر مرد شما اعتماد به نفس نداشته باشد و اگر بتوانید به او نشان دهید که چقدر به عنوان یک شخص اعتماد به نفس دارید، فوراً می خواهد با شما باشد. او شما را تعقیب خواهد کرد زیرا فکر می کند که شما کامل کننده وی هستید و مکمل هم هستید.

او را کامل کن

بیشتر بخوانید: کتاب در مورد روابط عاطفی؛ معرفی 8 تا از بهترین کتاب برای بهبود روابط عاطفی و روانشناسی رابطه

سوالات متداول

1.    چگونه مردی را به خود جذب کنید؟

زمانی که می خواهید مردی را به خود جذب کنید، ایجاد تعادل بین عدم علاقه و علاقه بیش از حد می تواند باعث تغییر بازی شود. بنابراین در مورد زندگی خود با او صحبت کنید اما جزئیات زیادی را به اشتراک نگذارید. در عوض، تکه‌هایی از رمز و راز باقی بگذارید که می‌تواند او را مجذوب خود کند. هر زمان که از شما خواست بیرون بروید، طوری رفتار کنید که انگار خیلی مشغول هستید. برای پاسخ دادن به متن های او وقت بگذارید اما زیاده روی نکنید. در طول صحبت‌های عمومی، از او سؤالات متفکرانه‌ای در رابطه با زندگی‌اش بپرسید و با تعاریف واقعی او را بزرگ کنید. پیام ها و میم های خنده دار را به اشتراک بگذارید و حال و هوای مثبتی ایجاد کنید.

2.    چه چیزی باعث می شود که یک مرد جذب زنی شود؟

هر مردی متفاوت است و همینطور عواملی که باعث می‌شود مرد یک زن را دنبال کند. با این حال، برخی از ویژگی های یک زن او را خواستنی تر از دیگران می کند. به طور کلی، مردان عاشق تعقیب زنی هستند که احساس می کنند ارزش تعقیب کردن را دارد. این ممکن است برای مردان مختلف معنای متفاوتی داشته باشد، اما بیشتر آنها یک زن خوش‌تیپ و باهوش را جذاب می‌دانند. آنها همچنین زنی را تعقیب می کنند که خود را باور دارد و رگه ای از رمز و راز در او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: هوش عاطفی: چگونه در روابط عاشقانه از نظر عاطفی باهوش باشیم؟

3.     آیا وادار کردن او به تعقیب من اشکال دارد؟

وادار کردن کسی که شما را در یک رابطه عاشقانه یا شخصی تعقیب کند می تواند ذهنی باشد و به زمینه و مقاصد درگیر بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر هدف از واداشتن شخصی به تعقیب شما این باشد که از طریق تسلط، بازی های دستکاری را انجام دهید یا عمداً ناراحتی عاطفی ایجاد کنید، اشتباه تلقی می شود. با این حال، اگر به ایجاد یک سطح سالم از پیگیری یا حفظ حس هیجان در یک رابطه اشاره می کند، تا زمانی که بر اساس علاقه و احترام متقابل باشد، می تواند قابل قبول باشد.

4.    برخی از مزایای وادار کردن او به تعقیب من چیست؟

وقتی کسی شما را تعقیب می‌کند، می‌تواند حس دسیسه و رمز و راز ایجاد کند. این می تواند علاقه و جذابیت طرف مقابل را نسبت به شما افزایش دهد. ایجاد یک تعقیب و گریز می تواند انتظار و هیجان را در یک رابطه بالقوه ایجاد کند. وقتی کسی فعالانه شما را تعقیب می کند، تعیین سطح علاقه او آسان تر می شود. تلاش و تعهد آنها می تواند نشانه ای از تمایل واقعی آنها برای بودن در کنار شما باشد.

مردان اغلب زمانی که علاقه عشق خود را جلب کردند، در صندلی عقب قرار می گیرند. با این حال، راه هایی برای حفظ بازی وجود دارد. عشق به خود را تمرین کنید تا اعتماد به نفس ایجاد کنید و خود را برای او غیرقابل مقاومت کنید. مردان ترجیح می دهند که مطلوب باشند و به ندرت می خواهند که شما کاملاً به آنها وابسته باشید. علاقه خود را دنبال کنید و با دوستان و خانواده وقت بگذرانید تا از فاصله سالم مطمئن شوید. در صورت لزوم از او حمایت کنید و همچنین با او معاشقه کنید. هر لحظه را تا زمانی که به اندازه کافی برای به دست آوردن قلب شما انجام نداده باشد، گرامی بدارید.

بیشتر بخوانید: چرا شناخت تیپ شخصیتی در رابطه مهم و ضروریه؟

اینفوگرافیک: کارهایی که نباید انجام داد در حالی که سعی می کنید او را جذب خود کنید.
جذب کردن مردی گاهی مشکل است. چگونه متوجه می شوید که در حین جلب توجه او زیاده روی می کنید؟ چیزی که ممکن است فکر کنید یک حرکت قدرتی است، ممکن است شانس نیاورید و او را بیشتر از خود دور کنید. بنابراین این اینفوگرافیک را در دسترس داشته باشید و در مورد کارهایی که نباید انجام دهید و او را وادار به تعقیب خود می کنید یادداشت بردارید.

خاطره بسازید

سخنی از منوباز

  • برای اینکه پسری را به خود علاقه مند نگه دارید یا او را مشتاق کنید، سخت بازی کنید و سعی کنید زمان بیشتری را دور از او با دوستان و خانواده خود بگذرانید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید، روی اهداف خود تمرکز کنید و خود را در آغوش بگیرید زیرا پسرها جذب چنین ویژگی هایی می شوند.
  • کمی معاشقه کنید و حمایت خود را از او برای حفظ یک رابطه عاشقانه نشان دهید.

بیشتر بخوانید: علم ثابت کرده دخترها جذب پسرهای شر و شیطون می‌شن، اما چرا؟

دیدگاه خود را ثبت نمایید.