thumb

7 نکته‌ای که باعث تبدیل‌شدن دوست پسر به شوهر میشه

چطوری دوست پسرمون رو به شوهر تبدیل کنیم؟

یک رابطۀ خوب مثل یه جواهر گران‌بها قیمت داره. شما نمی‌تونین برین بیرون و فقط تصمیم بگیرین که یه جواهر بخرین. شما باید برای خرید جواهر وقت بذارین، پول دربیارین و تحقیق کنین. روابط افراد هم همین‌طوره و جلو بردن اون‌ها به زمان، تلاش و آگاهی احتیاج داره.

رابطه انواع متفاوتی داره برای همین هم هست که باید برای شناخت نوع رابطه‌تون وقت بذارین که یه‌وقت به دام یه رابطه سمی نیوفتین یا یه رابطه افلاطی رو به‌خاطر هیچ‌و‌پوچ به هم نزنین؛ بررسی چند ارتباط متفاوت؛ 6 نوع رابطه و تأثیر آن‌ها بر زندگی

نمیشه که شما امروز با یکی آشنا بشین و فردا برین باهاش نامزد کنین. اول باید همدیگر رو خوب بشناسین و بعد از احساستون مطمئن بشین. وقتی بهش علاقه‌مند شدین و از احساستون مطمئن شدین، باید بررسی کنین که این فرد همون کسیه که می‌خواستین. بعد از گذر از همهٔ این مراحل، وقتی مطمئن شدین که می‌خوایین با دوست پسرتون ازدواج کنین، این مراحل رو دنبال کنید تا در کمترین زمان حلقهٔ زیبای نامزدی رو در انگشتتون ببینید.

می‌خواین از احساساتون مطمئن بشین؛ ۲۷ نشانه‌ای که بهتون میگن دچار عشق واقعی شدین

  1. صادق باشین.

به دوست پسرتون بگین که چه احساسی نسبت بهش دارین. خیلی مهمه که همیشه خودِ واقعی‌تون رو نشان بدین. مردها نمی‌تونن ذهن شما رو بخونن، پس یه کار عاشقانه انجام بدین و بهش ثابت کنین که عاشق پروپاقرصش شدین. همۀ مردها از اینکه زن‌ها براشون دلسوزی ‌کنن و بهشون اهمیت بدن لذت می‌برن، پس از مهربانی و دلسوز بودنتون نسبت بهش مطمئن بشین!

صادق باشید.

به مردتون نشان بدین که محبتتون فقط مختص اونه. اینکه دوست پسرتون بدونه قدرش رو می‌دونین و نمی‌خوایین زندگی‌تون رو با کسی غیر از اون بگذرونین، شروع خوبی برای تبدیل دوست پسر به شوهر هست.

  1. خبر عروسی‌!

تو یه موقعیت آرامش‌بخش مثلاً موقع خوردن یه شام خوب تو یه محیط دلپذیر، خیلی اتفاقی به این موضوع ازدواج اشاره کنین البته نه به طور مستقیم، مثلاً بگین یکی از دوستان یا آشناهاتون با هم نامزد کردن و در شرف ازدواج هستن. با طرف مقابل مستقیماً راجع به ازدواج حرف نزنین و اون رو عصبی یا مضطرب نکنین. در عوض، خیلی باملاحظه رفتار کنین، مثلاً بگین که هر موقع ازدواج کردین دوست دارین ماه عسل به جزیرۀ کیش سفر کنین، یا هر جایِ دیگه‌ای که باهم انتخاب می‌کنین.

خبر عروسی رو برسونین.

این کار بهتون فرصت میده که احساسات و واکنش دوست پسرتون را موقع شنیدن کلمۀ ازدواج ببینید. اگه اون هیچ تلاشی برای ادامۀ گفت‌و‌گو نکرد و حرفی از اینکه دوست داره ماه عسل کجا برین، نزد تعجب نکنین، فقط اون نیست که از ازدواج طفره میره، خیلی‌های دیگه هم همین‌جوری هستن.

  1. آینده‌اندیشی!

گفت‌وگویی رو شروع کنین که بتونین واکنش دوست پسرتون رو نسبت به آینده ببینین. آیا اون در آینده‌اش جایی برای شما در نظر گرفته؟ یادتون باشه که حتی اگه از کودکی‌تون در حال برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی‌تون بودین، این مورد در پسرها کاملاً متفاوته.

آینده‌اندیشی!

پسرها برای عروسی‌شون رؤیاپردازی نمی‌کنن. اون‌ها هیچ‌وقت از قبل برای عروسی یا ماه‌عسل‌شون برنامه‌ نمی‌ریزن.

کاری که می‌تونین در چنین موقعیتی برای تبدیل دوست پسرتون به شوهر انجام بدین اینه که با یه صحبت معمولی یه سری ایده درباره ازدواج، ماه عسل و آینده رو در ذهن دوست پسرتون قرار بدین.

  1. موافق یا مخالف ازدواج؟

یه چیزی که باید قبل از طی‌کردن مراحل تبدیل دوست پسر به شوهر انجام بدین اینه که نظرش رو در مورد ازدواج بپرسین. اصلاً قصد ازدواج داره یا ازدواج آخرین چیزیه که بهش فکر می‌کنه؟ اگه شما به ازدواج فکر می‌کنین ولی اون اصلاً خیال ازدواج نداره پس بهتره قبل از اینکه از لحاظ روحی صدمه بخورین رابطه رو تمام کنین.

اگه به دلایلی مثل عدم تفاهم برای ازدواج رابطه رو تموم کردین، غصه نخور! بازم می‌تونی شاد باشی کافیه از مجردیت لذت ببری؛ با این 5 نکته هم مجرد بمون و هم شاد باش!

یه سری از افراد از بودن در یه رابطه عاشقانه کاملاً خوشحال و راضین و رسمی کردن اون رو بی‌فایده می‌دونن، در نتیجه تن به ازدواج نمیدن. یادتون باشه، به‌احتمال زیاد موضوع ازدواج برای دوست پسرتون کاملاً جدید باشه. نمی‌تونین از اون انتظار داشته باشین که بیش از حد خوشحال بشه و حلقه نامزدی شما رو توی جیبش بذاره.

موافق یا مخالف ازدواج؟

  1. ترس، ترس، ترس

برای یه سری از مردها، ازدواج به معنی تمام شدن همه‌ چیزه. مردها ازدواج رو پایان رابطۀ جنسی، آزادی و همه خوشبختی می‌دونن. امیدوارم دوست پسر شما جزو این دسته از مردها نباشه؛ اما شاید اون هم ترس‌هایی در مورد ازدواج داشته باشه. شاید فکر می‌کنه که بعد از ازدواج شما به یه عروس خانم غرغرو تبدیل می‌شین یا می‌خوایین فوراً بچه‌دار بشین. یادتون باشه وقتی موضوع ازدواج رو برای تبدیل دوست پسرتون به شوهر مطرح می‌کنین، ترس‌های اون رو هم مدنظر بگیرین.

شاید دوست پسرتون ترس‌هایی در مورد ازدواج داشته باشه.

  1. عاقل باشین.

زن‌ها موجوداتی احساساتی و مردها موجوداتی منطقی هستن. مطمئناً از روزی که با دوست پسرتون آشنا شدین حلقه نامزدی‌تون رو هم انتخاب کردین، اما این موضوع برای مرد شما تازگی داره.

عاقل باشین.

برای تبدیل کردن دوست پسرتون به شوهر منطقی باشین، در مورد امتیازهایی که با ازدواج کردن به دست میاره منطقی بهش توضیح بدین. شما باید به مردتون نشان بدین که ازدواج به معنای تمام شدن تفریح و سرگرمی‌هاش نیست، بلکه تازه شروع خوشی‌هاست.

  1. به ازدواج مجبورش نکنین.

هیچ‌کس دوست نداره مجبور به انجام کاری بشه. داشتن یک مکالمه معمولی با پیگیری بحث ازدواج با دوست پسرتون خیلی متفاوته.

دوست پسرتون رو مجبور به ازدواج نکنین.

اگه دوست پسرتون رو تحت‌فشار بذارین تا به خواستگاری شما بیاد، اصلاً نشانۀ خوبی نیست. او خودش باید از صمیم قلب بخواد که با شما ازدواج کنه و بقیه عمرش رو کنارتون بگذرونه. پس لازم نیست برای تبدیل دوست پسرتون به شوهر مدام قضیۀ ازدواج رو مطرح کنین.

نکته‌ای که شاید هیچکس بهش توجه نمی‌کنه اینه که ورای تمام این مباحث هر آدمی تلاش می‌کنه که آدم امنی رو که کنارش داره رو نگهداره، احتمالاً اگه براش آدم امنی باشی برای ازدواج پیش قدم میشه؛ آدم امن زندگی هم باشیم؛ 13 ویژگی ادم امن

خب خانم‌ها، الان چند تا راهکار عالی برای تشویق دوست پسرتون به خواستگاری یاد گرفتین. امیدوارم آنچه که در پیش دارین سفری بسیار هیجان‌انگیز باشه!

دیدگاه خود را ثبت نمایید.